Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FiS95

K daňovému zatížení 95% nám vlastně moc nechybí.

Stát zdaňuje příjmy cca 54%ní sazbou a navíc platíme na většinu zboží 20% DPH z už jednou zdaněných peněz! U mnoha produktů je navíc spotřební daň. Například u benzínu stát daněmi zdojnásobil cenu vyšší sazbou DPH a zdaněním kvůli neprokázanému ekoblábolu.

0/0
11.10.2010 21:28

FiS95

Re: K daňovému zatížení 95% nám vlastně moc nechybí.

Opravdu jsme všichni ochotni platit ze svých příjmů polovinu státu a pak platit dvojnásobek ceny opět kvůli státu? Já ne.

0/0
11.10.2010 21:29

charlie.bukowski

Budiž nám útěchou, že je cesta ven.

Chyba není vpravo, chyba není vlevo. Jen dokola opakujeme mantry o podnikatelích, socialistech, komunistech či pánbíčkářích. Každá ideologie pokřivuje. Zkuste si odpovědět na následující otázky, třeba bude jasněji:

1) Myslíte si, že byste ochotně každý den zaplatili třeba 420 Kč, pokud jste ten den pracoval za 900 Kč, státnímu úředníkovi, který by den co den zazvonil večer u vašich dveří? To je totiž to, co se teď děje, děje se všem a vám to je jedno.

2) Myslíte si, že jste schopni sestavit vyrovnaný státní rozpočet? Kalkulačku hledejte na svobodni.cz.

3) Víte, že existuje člověk, který podepsal všechny deficity českého státu? Otázka zní: Víte, kdo to je?

Pokud jsme ochotni snést, že našim nejvyšším vládnou ještě vyšší, pak jsme ztraceni. Možná můžeme doufat, že nám něco najde úředník pro komunikaci s mimozemskými civilizacemi. Ano, i tohoto úředníka v Bruselu najdete. A stejně tak kousek z těch 420 Kč, které dostane on. Včera, dnes, pořád. Jestli i zítra, je fakt jen na nás.

0/0
11.10.2010 18:44

route78

.....

No zase vedle, proč dostávají karmu populistické články typu ´za vše může někdo jiný´ .

Nikdo nechce přijmout odpovědnost. Pan Kříž je bohužel z jedněch ex-svazáků , kteří se v marasmu  vesele rochní. Předpokládám, že odpověď je: vše se vyřeší samo, pokud se do toho nebude motat stát. Jak naivní...Rv

0/0
11.10.2010 17:42

eiji

Re: .....

Samo se to nevyřeší, vyřešíme to my, lidé, společnost. Ne stát a jeho úředníci.

Najděte si krásný textík "I, pencil" nebo v českém překladu "Já, tužka".

Věříte, že pár vyvolených je schopno uřídit složitý ekonomický systém s milióny činitelů? Já ne. Nesvěřil bych jim ani pokladnu v šatně Fidlovačky.

0/0
29.11.2010 21:01

WXYQ

Hoho, to si ještě povíme!!!

Na modré a fialové bandity se rychtuje Rocky Škromach Balboa a Dvanáct statečných!!

http://www.youtube.com/watch?v=r9W7qOrfXHE

!!

http://www.youtube.com/watch?v=w8rR64dQCvU

Aktuální FIČÁK No.1R^

0/0
11.10.2010 16:27

Gašpo

Hovoríte mi z duše

Presne to si myslím.

Podľa niektorích komentov nižšie je ale evidentné že je medzi nami stále príliš hodne ľudí, ktorím to nedocháza. Považujú štát za ochráncu pred zlým kapitalistom, ale akosi im nedopína, že situácia sa už dostala do podoby, keď sa zo štátu stal parazit pracujúci na svojom vlastnom konci. Nádor sa rozrástol do veľkosti keď ho hostiteľ neuživí a hrozí zánik obom.:-/

0/0
11.10.2010 10:46

cenzor104@seznam.cz

co čekat od nedostudovaného učitele

:-/

0/0
11.10.2010 9:22

lrklo

Vy děláte jako kdyby podnikatelé, živnostníci

nekradli a neparazitovali na ostatních. Právě opak je smutnou zkušeností. Většina velkopodnikatelů i menších nakradla své majetky v privatizaci a ze stáního rozpočtu vesele cucají dále a občas zaplatí média aby spustila řev o sockách kvůli kterým naši podnikatelé trpí.

Korupce veřejných zakázek dosáhla takové míry ( i podnikatelské organizace odhadují na 20 % objemu zakázek ), že až přes Atlantik se sem musela zaslat bratrská pomoc Americké obchodní komory, aby nám pomohla sestavit zákony.;-D Živnostníci jako voličská základna modrých ptáků je ODS podporována, neplatí prakticky žádné daně a sociální či zdravotní je opravdu miniaturní.Ale péči tu chtějí neb jsou solí naší země.;-D Takže nastává konec českokapitalistického majdanu a modlete se, abyste se na ten konec nedívali z bran svých hradů

0/0
10.10.2010 17:34

masculine

Re: Vy děláte jako kdyby podnikatelé, živnostníci

:-) k vyvážení článku jste sem lepší slátaninu hodit nemohl ;-)

0/0
10.10.2010 17:58

lrklo

Nepovídejte modrá hlavičko nebo hnědá kuličko.

;-D;-D;-D

0/0
10.10.2010 21:08

Nika.meil

Re: Vy děláte jako kdyby podnikatelé, živnostníci

;-)R^

0/0
12.10.2010 9:07

Paeris Kiran

Re: Vy děláte jako kdyby podnikatelé, živnostníci

Privatizaci čeho? Toho co stát po 48 lidem ukradl? Neměla být žádná priovatizace. Stát měl vše restituovat.

Benešovi dekrety sem netahejte, Němci byli potrestáni za to že profitovali z hitlerova záboru sudet. Tak to dopadá když se postavíte na špatnou stranu války.

0/0
10.10.2010 20:22

lrklo

Nějak jste v podvečer přebral.

Kde píši o Benešových dekretech.;-D

0/0
10.10.2010 21:09

eiji

Re: Vy děláte jako kdyby podnikatelé, živnostníci

Pěkný nářek, míříte ovšem do špatné pavézy.

Všimněte si, že společným jmenovatelem všech Vámi jmenovaných svrabů je přítomnost násilí - donucení realizovaného STÁTEM.

0/0
29.11.2010 21:03

masculine

Shrnul jste to na pěknou kopku,

jenže Vám tam toho spousta chybí :-) Co třeba stále existující a prosperující sorta "podnikatelů", kterým jde jen o to, jak ušetřit na zaměstnanci, neplatit daně a mastit si vlastní kapsu? Dokonce mně ta Vaše agitka kritizující současné poměry v úvodu navozuje jisté teze o všeřešící neviditelné ruce trhu. Nic proti kritice, ale měla by být vyvážená a komplexní ;-)

0/0
10.10.2010 17:27

CM3

I když Klause nemusím, tak ke vztahu k EU

má plnou pravdu . Sice intenzivně nepátrám po imformaci , jaká celková částka "padne"  jen na výplaty  euro - poslanců ,komisařů , jejich tajemníků, náklady na bydlení, dopravu, kanceláře apod. ,  A přitom pro ochranu občanů EU dělají moc málo... kolik se jen v ČR zavřelo provozů, fabrik, protože se všechno vozí z Asie.... Kamarád byl v Číně, v Honkogu , no mimo pár aut  na cestě neviděl ŽÁDNÉ  zboží z EU, u nás  pomalu v některých obchodech je jen čínské zboží .... .... tak si představuje Brusel obchodování ? Určili minimální cla da dovoz z Číny, ale  že každou skulinku čínští obchodníci ihned objeví a to znamená někde v EU zavřenou fabriku, ztracená pracovní místa, ale tento problém s nezaměstnaností musí řešit místní vlády    apod.  Za to  Brusel řeší zakřivení  banánů..... jsem hrdý na to, že jsem  se veřejně přiznal , že jsem hlasoval NE pro vstup do  EU.... Dnes mojim nezaměstnaným kamarádům od piva  často připomínám, že jejich děti mohou přece studovat v zahraničí ....

0/0
10.10.2010 11:12

BezPrace.com

Nemá to cenu!

Za článek díky R^R^R^ ALE opravdu to tady nemá cenu, ta devastace morálky, devalvace schopností a slušnosti, je v té naší republice již v takovém stavu, že se nedá zastavit, ba naopak, ještě se bude zhoršovat. MUSÍ to zkrachovat a to kompletně, aby si to občané uvědomili a začala se konečně budovat občanská společnost.

-

Dočasné řešení pro schopné: Existují daňové ráje, které umožňují nepřispívat a nepodílet se na tomhle kocourkově 8-o

0/0
10.10.2010 1:16

Petr Johan

sockomoušům se prostě daří

a nejvíc se jim daří jedna věc:

nabouchat blbečkům do makovic, že za všechno špatný na světě můžou bohatí podnikatelé, kteří je vlastně okrádají a tím pádem se mají pořád špatně. Někdy je mi z toho až zle, když to poslouchám, jak se tímhle způsobem vyjadřují lidé i v mém okolí.

0/0
10.10.2010 0:40

jaymzz66

Re: sockomoušům se prostě daří

doporucil bych ti vyjet si novinove clanky, tykajici se ekonomicke krize a kdo a jak ji zpusobil. chamtivost privatniho sektoru v americe nezna mezi a nasi bohati spoluobcane udelaji cokoli, vcetne poruseni zakonu, aby se jim nesnizil zivotni standard. paradoxne, krizi nezpusobily deficity evropskych ekonomik, ale absolutni podnikatelska zvrhlost new yorkskych bankeru, kteri transformovali wall street v jedno velke kasino, aby sami mohli vydelavat miliardy mimo jine i torpedovanim akcii vlastnich klientu. za vsechno tak jednoznacne muze smrduta bohata mensina, ktera v 'boji' o dolar nezna bratra....

0/0
10.10.2010 8:50

pilinazlenina

Re: sockomoušům se prostě daří

a to ses dočetl kde? V Haló Novinách?

Ekonomickou krizi zapříčinilo nezodpovědné socialistické rozpůjčování hypoték komukoliv. To by se samozřejmě na fungujícím svobodném trhu nikdy nestalo. Stalo se to kvůli masivní podpoře státu a státem vlastněných finančních institucí.

0/0
10.10.2010 10:18

CM3

Re: sockomoušům se prostě daří

R^R^R^

0/0
10.10.2010 10:52

jaymzz66

Re: sockomoušům se prostě daří

v cechach se o skutecnych pricinach krize v americe nic poradnyho nenapsalo. mymi zdroji jsou new york times, wall street journal, washington post, newsweek, time magazine, nbc, pbs, ale rovnez vlastni zkusenost s americkym bankovnim sektorem, investicnimi firmami a korporacemi. vzhledem k tomu, ze ty zrejme zijes v ceske vykotline, mne tvuj radobynazor na to, kdo za co muze, vubec nezajima. nauc se anglicky a dopln si mezery ve vzdelani...

0/0
11.10.2010 9:09

ponik11

Re: sockomoušům se prostě daří

No ale s těma hypotékama pravda je, že se dávala v podstatě komukoliv. Začalo to už 60.létech, ale mimo kontrolu se stav dostal po masivní podpoře vlády B. Clintona.

0/0
11.10.2010 14:48

jaymzz66

Re: sockomoušům se prostě daří

byt hypoteky hraly svou roli, ony samotne nebyly jedinou pricinou krachu. vlada sice zjednodusila jejich udileni, ale bankeri, jejichz ukolem je zvazit veskera financni rizika a na jejich zaklade hypoteku udelit ci nikoli, si ta pravidla vylozili po svem a 'rozdavali' penize kazdemu, kdo si o ne rekl, a to i bez dolozeni prijmu. proc? protoze hypoteka je v americe spotrebni produkt a kazda prodana znamena vydelane penize. kdyz se vsak najednou zacaly objevovat armady neplaticu, ty same banky vedome vymenily obaly svych delinkventnich hypotek-produktu a nabidly je jinym bankam a investorum  jako atraktivni investicni prilezitosti. ti zahy zjistili, ze jimi nakoupene zbozi je takrka bezcenne, coz vyvolalo nejdrive nejistotu a pote kolaps financniho sektoru. a kdo za co muze? vsichni zucatneni, od odhadcu, kteri umele nafukovali ceny realit po bankere, jenz 'vyhazovali' penize oknem. a paradoxne i vlada, ktera jaksi pozapomnela na jakekoli regulacni mechanismy.       

0/0
11.10.2010 20:50

dino_na_idnes

Re: sockomoušům se prostě daří

Přijdete mi nějak nekonzistentní. Nejdříve za krizi můžou bankéři z Wall Street torpédující akcie svých vlastních klientů, tedy bankéřská smetánka, vzápětí zase všichni motající se kolem hypoték, v neposledni řadě samotná vláda mlčky to pozorující... Jediné, co Vám vypadlo, jsou ti, kdo si vzali hypotéku, i když na ni objektivně neměli, možná je to tím, že jsou prostě hloupí, to však těžko můžu vzít jako polehčující okolnost.

0/0
11.10.2010 21:51

jaymzz66

Re: sockomoušům se prostě daří

nekonzistentni? slovem banker ve statech oznacuji zamestnance financniho sektoru, jenz prodavaji financni produkty jako jsou pujcky, hypoteky, kreditni karty, akcie a jine investice. prevazna vetsina bank nabizi kompletni financni servis,

ale spousta korporaci se take samostatne specializuje pouze na nektere sluzby. o

kazdem odvetvi financnictvi bych tady mohl psat romany o tom, jakym zpusobem

si namastili kapsy, aby na to zbytek ameriky a sveta zahy dojel. proc

bych to ale delal? vsechny informace jsou na googlu. staci si vyjet vyrazy jako goldman sachs, jp morgan, aig ci bernie madoff. pokud tedy hovoris anglicky, preju pekny poctenicko...

0/0
12.10.2010 9:49

eiji

Re: sockomoušům se prostě daří

Hlavním (ale ne prvotním, ten je třeba hledat v roce 1914, založení FEDu) impulsem krized byla sekuritizace subprime hypoték. Vysvětlím.

Clintonova administrativa masivně podporovala hypotéky - daňovými úlevami, dotacemi, inflací (což snižovalo úrokové sazby) atd.

Špatné (rizikové/subprime) hypotéky pak skupovaly státní firmy Fannie Mae a Freddie Mac. Ty následně zabalily do derivátů a prodávaly je soukromým firmám - ale s ratingem svým, nikoliv podkladových aktiv. Takže podvodně vydávaly své cenné papíry za méně rizikové než byly. Každý je rád koupil, vždyť byly skvěle hodnocené.

No a pak se ukázalo, že tomu tak úplně není.

Vzhledem k tomu, že nepochybně umíte dobře anglicky, zkuste si projít (dle mého názoru) skvělý web: www.mises.org (mimochodem, je to nejnavštěvovanější stránka s ekonomickou tématikou na světě, pokud si to dobře pamatuji). Budete asi překvapen...

0/0
29.11.2010 21:13

pk08

Re: sockomoušům se prostě daří

jsem nějakou dobu v usa-netvrdím,že je tady vše ráj na zemi,ale chtěl bych mít jenom polovinu toho u nás doma v čechách co mají tady-nemyslím materiální věci

0/0
10.10.2010 15:24

jaymzz66

Re: sockomoušům se prostě daří

a to jako co? nepovinne zdravotni pojisteni diky nemuz je 50% osobnich bankrotu zavineno prilis vysokymi ucty za lekarskou peci? neexistujici placena dovolena,  nemocenska ci materska? neskutecne neefektivni hromadna doprava? zaostale skolstvi? zamestnanecke dane vyssi nez podnikatelske? zajimave je, ze amici jen nekontrolovatelne slintaj z toho, jakych vyhod se evropanum z jejich dani dostava. ale ty se zrejme pohybujes mezi temi nasimi vykotlanymi hlavami a o zivote beznych amiku s hypotekami vis prd...

0/0
11.10.2010 9:21

pk203@klikni.cz

Re: sockomoušům se prostě daří

MNo problém začal poněkud jinde. Nejprve se nastartovala v USA vlna "sociálních" nebo spíše "politickokorektních" hypoték, kdy neúspěšní žadatelé obvykle snědé pleti soudně vynucovali hypotéky. Bankéřům pak nezbylo, než se snažit celej ten maglajz zaretušovat, protože začalo bejt levnější prostě těm hnědoameričanům ty hypotéky dávat a doufat že to alespoň někteří zaplatí ale zároveň to retušovali těmi různými deriváty akcíí které  to hypertrofovaly do celé ekonomiky. Je to klasická reakce systému na uměle vytvořenou nerovnováhu...totéž sledujeme u nás v přímém přenosu na boomu fotovoltaických elektráren. Každé zasahování do přirozeného běhu věcí časem přinese svoje hořké plody.

BTW: nenažranost je typická vlastnost každého člověka.

0/0
11.10.2010 14:33

eiji

Re: sockomoušům se prostě daří

Tuhle moc ale získali díky státu - díky oddělení "zákonného platidla" od podkladové komodity - zlata a monopolizaci emise státem, a díky uzákonění bankovnictví s částečnými rezervami.

Na svobodném trhu by si něco takového dovolili jen jednou.

0/0
29.11.2010 21:08

jaymzz66

byt evropsky system neni dokonaly,

ostatne jako zadny, zajimalo by mne, jakou alternativu by autor prispevku volil. system americky? po 10 letech v zamori mohu jednoznacne prohlasit, ze americane dodnes ziji ve feudalni spolecnosti, kombinovane s rannym kapitalismem, ve kterem jsou podminky nastaveny tak, aby se bohata vetsina [4% vlastni 70% veskereho jmeni]] i nadale obohacovala a chudina to v tichosti odskakala. 

0/0
9.10.2010 20:38

pk08

Re: byt evropsky system neni dokonaly,

bla bla bla a já znám spoustu lidí v usa,kteří nejsou paraziti na chudině,jak to píšeš ty a nikdy by toto neměnili-pro ně to je vysněná země,která jim dala možnost žít SVŮJ život-přeber si to ,jak chceš

0/0
10.10.2010 15:26

jaymzz66

Re: byt evropsky system neni dokonaly,

vetsina zemi sveta dava svym obyvatelum moznost zit JEJICH zivot, proto si tvou poznamku prebiram, jako znamku totalni tuposti a neznalosti pomeru americke stredni vrstvy. amici by sve pomery nikdy nemenili pouze proto, ze jine pomery proste neznaj. jejich neznalost pomeru v jinych zemich je bezedna a jejich svetonazor utvaren medii, jejichz programy svou posedlosti americkym pseudoidealy pripominaji komunistickou propagandu. ja netvrdim, ze v americe stoji vse za lejno, ale jedna vec je naprosto neoddiskutovatelna: evropska stredni vrstva ma daleko kvalitnejsi zivot, nez stredni vrstva americka.

0/0
11.10.2010 9:40

Psí zadek

Re: byt evropsky system neni dokonaly,

Možná kvalitnější a zcela určitě pohodlnější, otázka je za jakou cenu a jestli si ten kvalitní a pohodlný život středních vrstev může Evropa dovolit.

0/0
11.10.2010 16:48

Rájec

eurosocializmus

Eurosocializmus poskytuje lidem jistoty. Toho je třeba si vážit a Bruselu neustále děkovat. Největší jistotou je ale ta, že každý socialistický systém musí zkrachovat. To je také naděje na nový začátek. Čím více dotací, přerozdělování, podpor, tím dříve přijde ona jistota. Škoda jen, že to někdy tervá i 40 roků. Tož tedy zatím s "Evropskou socialistickou unií" na věčné časy.

0/0
9.10.2010 20:38

sfs

Re: eurosocializmus

Výborný postřeh, jenom podle mé zkušenosti není jisté, že po krachu nenastoupí nová, ještě lépe zakuklená varianta socialismu, která poskytne nové příležitosti starým strukturám - vždyť v tom tak dobře umí chodit! Zatím je zřejmým výsledkem pokroku stále větší deprivace populace.

0/0
10.10.2010 17:56

lrklo

Ale Brusel přeci nenutí naše ultraliberály krást.

Ti ani nedbají přikázání svého papeže. Chystá se velký tunel do důchodového systému i když Světová banka nám radí nechat tento průběžný.!?

0/0
9.10.2010 17:51

kadet

Re: Ale Brusel přeci nenutí naše ultraliberály krást.

Kdepak, Brusel je jim příkladem kradení ve velkém :-)

0/0
9.10.2010 18:32

CM3

Re: Ale Brusel přeci nenutí naše ultraliberály krást.

Brusel stále se zabývá hloupostmi, nařizuje, zakazuje , sem tam na něco přispěje...ale nechrání občany EU před  zbožím z Číny, Vietnamu, Indie....

0/0
10.10.2010 10:55

REDD-Grrr

Víte, neberte to ve zlém,

já s Vámi do písmene souhlasím. Ale těchto blogů je nejen na idnesu stovky, a nikdo neukázal, ba ani nenaznačil řešení. A nikdo se ani o nějaké nepokusil v reálu. Existuje z toho nějaká reálná cesta ven? Jediná cesta, kterou vidím je, že pár důvěryhodných politiků (kde je vzít, to nevím), založí novou, speciální stranu, stranu, která se nebude bát šáhnout po násilí, a něco těm politikům provede. Aby dostali strach a své posty opustili. Ale to už jsme zase u nacismu, a když by se to fakt náhodou povedlo, a udělali by jsme si v zemi pořádek, dlouho by nám nezůstal. Evropská unie by se zalekla a ta by nám to zase hodila do starých kolejí. Tudíž jediné řešení, reálné, které vidím je, že si chytří lidé opatří zbraně a veškeré své úspory investují do zásob jídla a do, řekněme, do zlata nebo diamantů, nebo jiných věcí, které neztrácejí hodnotu, a budou čekat na krach EU. A ten tímhle tempem přijde. Až EU krachne, bude tu vládnout polostředověk, to se pak budou hodit ty zbraně, a pak restart..

0/0
9.10.2010 11:48

JAN2010

A co s tím?

Nějaké reálné řešení pro budoucnost mi chybí. :-) O nějakých bych věděl,ale ty zákonitě příjdou samy až bude pozdě...;-D

0/0
9.10.2010 1:35

borgano

Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu

:-) R^

0/0
8.10.2010 16:43

korzár

Re: Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu

JÁ TAKÉ R^R^R^R^R^[>-]

0/0
8.10.2010 23:23

kadet

Re: Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu

Ano, je to hezky popsaná skutečnost, ale že by Eurosocialismus brzo skončil, tomu moc nevěřím. Byl bych moc rád, kdyby tomu tak ale bylo:-)!!

0/0
9.10.2010 18:35

vatty

No,

dávám tomu rok, maximálně dva ...

0/0
8.10.2010 15:43

korzár

Re: No,

;-D;-D;-DR^[>-]

0/0
8.10.2010 23:23

BAYA

Re: No,

Pokud použiješ tohle přísloví, měl by sis být vědom, že  to trvalo 20 let. Tedy od vstupu rudých bratrů, až po sametovej bordel s láskou a pravdou.;-(

0/0
9.10.2010 15:18

multikulturní multipluralismus

ano,

řešení je psáno ve vdechnutých viděních vybraným pozemským jedincům mimozemskými silami mimo naše chápání a představivost - jinak řečeno kosmická pohroma pro Zemi je "na cestě" - do tisíce a jednoho dne - HYŇ SA HUKÁŽE R^

0/0
7.10.2010 18:55

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz