Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kozlozlordik

27. 8. 2008 21:45
Nic nového pod sluncem

Článek je jen změť dobře poskládaných a nechutně otřepaných frází, zklamání. :-(

0 0
možnosti

Alcator

26. 8. 2008 13:07
Existuje i jiný vtip...

- "Franto, jak to, že ti nevadí, že ti tvůj soused leze za manželkou? Proč mu nic neřekneš?! Proč ji nezbančíš?"

- "A proč bych to dělal? Vždyť tohle má samé výhody - můžu být každý večer v hospodě klidně do půlnoci, když jsem doma, tak mi manželka nachystá skvělou večeři, aby nevzbudila podezření, mám uklizíno, když mám jednou za měsíc chuť, tak ta moje je hned pro, a soused mi kdykoliv pomůže cokoliv opravit, když mám rozbitý auto, tak mě hodí do práce..."

0 0
možnosti

alex hart

27. 8. 2008 18:33
Re: Existuje i jiný vtip...

Ve vtipech a teoreticky to tak funguje. Veskutečnosti je ten podváděný za blbce a dříve nebo později se to provalí na veřejnost a pak už teprve je za blbce. Zažil jsem několik takových rodin v domě kde bydlím, a vždy to končilo odstěhováním onoho podvedeného (i oné podvedené). Ačkoliv jim lidi nic nedělali, tak sami ti postižení (tj. podvedení) už v takovém domě nechtěli nadále bydlet. Takže vtípky a srandičky, ano, to mám rád, ale je dobré taky vědět, jak to chodí ve skutečnosti.

0 0
možnosti

Martin Jirousek

26. 8. 2008 11:27
Karma

Dnes mohu, super článek. R^ Ještě maličké doplnění. Když mi bylo dvacet a chtěl jsem "pořád", bývaly problémy s přístupností stejně starých protějšků. Dnes by protějšky chtěly "pořád" a to se zase nechce mě. :-P

0 0
možnosti

SID09

26. 8. 2008 13:53
Re: Karma

Nechce, nebo už to nejde  ?

Oboje se dá pochopit.

Problém ale spíš je pořád  s těmi vhodnými protějšky. S těmi staršími ženami už to většinou prý moc nejde a tak chlapi hledají raději o něco mladší.

0 0
možnosti

Stará kára

25. 8. 2008 18:19
Řekl bych, že nerozumně předpokládáte

že nevěrníkem je vždy pouze jeden z manželů. Ačkoliv odhadujete, že zahybá 90 % všech.

0 0
možnosti

jejkap

25. 8. 2008 15:01
Ucitel?

Se vsemi temi hrubkami a chybami v interpunkci? Ani jsem to nedocetl. Trochu elementarni kultury projevu by to chtelo.

0 0
možnosti

slavek133

28. 8. 2008 17:53
Re: Ucitel?

ty máš starosti s interupcí?

0 0
možnosti

TarasBulba

25. 8. 2008 9:08
Ach ti dnešní mladí

Vždyť oni si vůbec neváží toho, co mají. Jsou tak líní. Vždyť oni už skoro ani nesexujou. To za našich mladejch let nebejvalo...

0 0
možnosti

KECHUD

25. 8. 2008 8:58
Začátek a konec-ano.

Ostatní vynechat. Úvodní bezvadný fór jsem už půl roku neslyšel. Vždycky se mu rád zasměju. Souhlasím pouze s tím koncem. Ostatní je genralizování a škatulkování, které je naprosto zcestné. Každý si prožívá svůj vztah, a nejen ten sexuální, a je pouze na něm s jeho partnerem, případně partnery, jak si ho uspořádá. A k tomu nepotřebuje nějaký právní rámec, navíc podléhající dobovým módním výstřelkům.

0 0
možnosti

palok59

25. 8. 2008 8:41
zklamání

tak jsem ten článek přečetl až do konce, očekávajíc nějakou pointu na téma Paroubek či ČSSD - a ono nic. Marná sláva, už ani ten Kříž není co býval. Teď už mi zbývá jen ten Polanecký či Ziegler. Doufám, že tito nezklamou.

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

25. 8. 2008 8:29
Můj názor

je, že pokud jsou pravidla, kterými se neřídí 90% lidí, měli bychom se zamyslet, jestli není chyba v těch pravidlech.

Píšete, že člověk nebyl stvořen k monogamnímu vztahu. Jenže přes veškerý pokrok jsou jiné než monogamní vztahy společensky neúnosné. Jiný vztah je z naší křesťanské tradice hříšný, polygamie je nezákonná.

Podle mě je třeba především změnit zákony. Zákon o registrovaném partnerství mohl udělat v tomhle bodu průlom, ale nakonec skončil u populárních homosexuálů. Podle mě by měl zákon umožňovat založení rodiny libovolného počtu manželů libovolného pohlaví. Jediné omezení by mělo platit v tom, že nikdo nesmí uzavřít dva svazky současně.

Nejde v tuto chvíli primárně o sex, ten ať si lidi řeší jak chtějí. Jde o to, že dva lidi jsou ve spoustě případů na řešení životních krizí málo, zvláště u některých jedinců. Také podle mě zůstává spousta lidí celý život sama, protože nedokáží najít partnera, k větší komunitě by se ale mohli snáze připojit.

0 0
možnosti

Re.pe.te

25. 8. 2008 8:42
Re: Můj názor

A proč měnit zákony? Pokud vím, že mi jedna partnerka k životu nestačí, nebudu se ženit a pořídím si jich tolik, kolik je má libost.

0 0
možnosti

TurboFrank

25. 8. 2008 7:34
Autor nám oklikou sdělil, že mu zanáší stará.

Ale mi se zdá, že se místo sexu věnuje spíše vepřovému se zelím a knedlíky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz