Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Upřesněte si to. "Ani jeden zákon nebyl podle mých představ o svobodném trhu". Třeba podle mých představ o této instituci třeba alespoň jeden z nich ano. Např. EET. Nkdo nesmí zatloukat pravdu o svých tržbách.

2 1
možnosti

No, dnes budou stávkovat proti zavedení EET dochtoři.

1 0
možnosti

Pan bloger předkládá břitký a úderný text. Položil si však otázku - jak je možné že dnes drží ekonomickou a zprostředkovaně politickou moc "uhlobaroni", "penězobaroni" atd. domácí i zahraniční a politika není řádně pravicová ale údajně "neomarxistická"? To není tím, že lid rezignoval. Ta pravicová nejpravicovatější nefunguje, kromě "pohádek". Samozřejmě bych zrušil EET v on-line Babišově podobě nebo 100%ní elektronické recepty, ale to není podstata.

2 0
možnosti
Foto

Není to tím, že lid rezignoval, ale proto, že byl řádně indoktrinován a jeho náboženstvím se stal stát s vírou všespasitelné demokracie. Je těžké bojovat proti nepříteli, když má základny ve vaší hlavě.

2 0
možnosti

Ten korporátníí fašismus už tady je a je v rukou němců a francouzů.

1 0
možnosti
Foto

Dávám karmu a souhlas.

Z vývoje naší společnosti je mi už dlouho smutno, nějak se mi začíná vzdalovat.

Pokud však volby dopadnou podle průzkumů, potvrdí se mi názor, vytvoření už v době volby Zemana - většina národa rezignovala na podstatnou část rozumové služby nabízené mozkem a nechala se zcela ovlivnit a rozhodovat za sebe reklamu.

Myšlení je bolí a rozhodování taktéž, tak proč to dělat.

Mě to mrzí a je mi z toho smutno a dokážu se od toho oprostit, takže mne to ve výsledku nijak neovlivňuje. Ale nejvíc mi vadí, že to, že sklizeň plodů tohoto bezmyšlenkovitého jednání budou sklízet mé, jejich děti a jejich vrstevníci. Ale zapracoval jsem na tom, aby měli šanci se odblokovat jako já.

Autore: dobrá práce. R^

5 1
možnosti
Foto

SChwarzenberg by byl volbou rozumu?

1 0
možnosti

P89e12t44r 43L18a20n59g25e15r

17. 10. 2017 18:30

Neumím si po volbách představit funkční vládní koalici. Ten miš-maš, který vychází z průzkumů a k tomu monarcha Miloš I, to bude mazec.

3 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz