Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Autor clanku apeluje na zdravy rozum, prirozenou inteligenci a vzdelani prumerne populace. Staci se ale porozhlednout kolem sebe, na geneticky profil vetsinoveho obyvatelstva, aby clovek videl, ze tento apel je zcela marny.

2 4
možnosti
FD

Vy jste si skutečně tak jistý,že disponujete zdravým rozumem a přirozenou inteligencí?

7 1
možnosti
ZB

V Česku je nabídka před volbami až na malé vyjímky sestavena pouze z levicových a prokorupčnickcýh stran. Bohužel voliči jim skáčou na lep a volí je na střídačku. Volit ODS, TOP 09, KSČM,ČSSD, KDU-ČSL, SPOZ mohou opravdu jen neinformovaní.

13 1
možnosti
Foto

Jen malá věcná poznámka k diskusi. Možná by bylo dobré, kdyby si někteří rozdráždění soudruzi přečetli i více než nadpis. Mohlo by to být celé věcnější a zajímavější po argumentační stránce.

9 3
možnosti
JT

J36o44s55e56f 71T90a84h49i36r

7. 10. 2013 15:47

Od roku 89 to vedeme tak že opravdu budou Češi za chvíli chcípat hlady.Komunisty do toho nepkleťte za jejich vlády jsme jako stát nedlužili nikomu ani koronu.!

9 18
možnosti
KS

Nevím jak Vy, ale já si za komunistů nemohl koupit auto vyrobené na západ o nás, nemohl jsem si koupit kvalitní anglické boty, nemohl jsem si koupit japonskou elektroniku, nemohl jsem každý týden kupovat nádrž benzinu, nemohl jsem každý rok jezdit k moři, nemohl jsem si kupovat španělské sušené salámy a řecké olivy...

10 5
možnosti
JK

J75o41s15e83f 20K19r44u40m

7. 10. 2013 15:26

;-D jsem málem spadnul se židle a nedokázal jsem to dočíst. vzpoměl jsem si na občasný agitky různejch servilů, kteří chtěli před 89 rychle nahoru R^

5 5
možnosti
Foto

I65v68a28n 85M56a23r56e79k

7. 10. 2013 15:07

!!Tedy valnou část života jsem prožil za vlády komančeros ale že bych někdy trpěl hlady ? ? ? Spíš v nynější době se mi už párkrát stalo že po přinesení nákupu domů a zjištění kvality a utajeného původu rádobypotravin jsem "utřel hubu" a povečeřel suchý chléb bohatě ho zapíjejíc doufám že aspoň nezávadnou vodou ! ! !  8-o Rv Rv Rv!!

12 8
možnosti
JK

J94o76s44e85f 71K36r45u69m

7. 10. 2013 15:27

je to jen provokativní agitka, teda aspoň doufám. jinak je to asi na cvokhaus :-)

3 5
možnosti
KC

Mně stačí Gottwaldův slogan Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak! To jsme si mohli za starého režimu přečíst dvakrát na každém rohu. Kde je však dnešní svět a kde je Sovětský svaz, jehož se komouši drželi jak klíště? Komunizmus patří do šrotu, vždyť i onen Sovětský svaz se zmátořil teprve poté, co se s komunizmem rozloučil.

13 1
možnosti
PK

To máte nějaké popletené.

1 7
možnosti
JS

Pane Kříž, s demagogy nelze diskutovat a Váš článek je demagogie.

11 15
možnosti
LV

Na rozdíl od Vašeho vytříbeně vyargumentovaného příspěvku, že?

2 1
možnosti

Uvidíme, za nějakých 50 let, až všechnu intelektuálně nenáročnou práci zastanou stroje.

2 0
možnosti

jak jsem se dozvedel od Jana Pavla, tak lide si nejakou praci vymysli.

Treba tak, ze se prizpusobi a stanou se kyborgy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz