Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

ten článek je hodně bláznivý ,prakticky  neosloví nikoho ..možná toho na kříži ;-D

8 12
možnosti
IN

Omyl, oslovil Vokšaye. To je článek pro něj.

5 1
možnosti
JK

Nádherný úderný článek, který tepe pravičáckou vládu s bolševickými manýry. Za totality jsem znal jednoho pomocníka VB - shodou náhod váš jmenovec, a ten měl podobný styl vyjadřování. Po pár pivech bojoval s nenáviděnými kapitalisty a vždycky vyhrál. Obdivuji pane Kříži váš styl, to napsat Ing. Kodet, tak je čtenáři zavrhnut do rudého pekla, ale vy dokážete nadchnout vzdělané masy. Každý, kdo vás rád čte a je politický uvědomělý musí dát karmu. Ode mne ji máte a kdo ji nedá, tak je komunista.

Prosím pište, těším se na další vynikající článek. :-)R^

14 10
možnosti
Foto

milý ježíšku...letos bych si přál jen ať ti gauneři skončí co nejdřív bez ohledu na jejich nesplacené hypotéky a nedoprojektované finanční tunely...slibuju, že vládu levice to jedno období zkusím se zaťatými zuby vydržet bez remcání. Děkuji.;-)

15 6
možnosti
HM

ještě ,že Ježíšek neexistuje..  Vy máte dost ;-D

9 17
možnosti
RH

Obrácení Ferdinanda Pištory?

Kdybych to napsal já, Kodet nebo Čumpelík, tak by se novodobí soudruzi mohli z toho potentovat. Ovšem pan Kříž, to je jiná klasa, ten jim to naservíruje až blahem mlaskají, proto je to můj oblíbený bloger. Rád vás pane Kříži čtu a teď před vánocemi obzvlášť. R^

8 6
možnosti
Foto

Také jsem se mimořádně pobavil. Takový levicově zaměřený blog zde už dlouhou dobu nebyl. A to i mne při kritice naší vlády a poslanců nazývají diskutující jmény, za která se maže.

3 0
možnosti
MK

Musím vás, pane Kříži, upozornit, že se cpete do mnou obsazených pozic. Když zhruba totéž tady říkám už pátý rok, tak jsem si vysloužil nálepku komunisty, přitom jsem o ČSSD nebo KSČM neutrousil dobré slovo.

.

Kříž je rudej, je to jasný.

17 2
možnosti
Foto

Pane Kodete, teď mi po přečtení Vaší poslední věty smíchem zaskočilo.

Ale skutečně se nestačím divit, jak se pan Kříž tlačí na Vaše pozice tak dobře, že mu musím dát karmu.

4 2
možnosti
PV

Celá evropa se otočila o 180 stupňů a zrovna tak na to musel reagovat volební program. Nevidíte Karle "světlo na konci tunelu", ale já ho už vidím jede proti nám všem červenooranžový vlak. a svítí a ještě houká.

4 4
možnosti
RH

Péťa má Karle pravdu! Celá Evropa se otočila proti vám - jediným uvedomělým! Nesmíme zapomenout postrašit komunistama a "oduševnělý" příspěvek je na světě. Ještě Bróňa a budete komplet! ;-D

8 4
možnosti
RH

Nečas nechává pomalu "vládní firmu" vykvácet, protože na to prostě nemá. Co umí, je pouze kecat a honit komunisty. Nepřipomíná ti to Kříži něco? Nebo je to podobnost čistě náhodná?

9 3
možnosti
Foto

Karolína Karle ..... ne Kateřina .... hned na začátku článku ;-)

2 2
možnosti
RH

Co vlastně Kříži chceš? Voliče levice jsi měl za méněcenný a podřadný druh (tvoje starší články) a tuto vládu, kterou jsi sám volil a přesvědčoval druhé (starší články) najednou nazýváš bandou. Umíš jenom nadávat a bečet, že ONI jsou ti špatní. Jako bych slyšel našeho bolševického souseda. Sbírej si karmu od tobě podobných, ale slušným lidem musí být z těch článků šoufl. Rv

13 8
možnosti
Foto

Pokud jste z mých článků nepochopil, co vlastně chci a o co mi jde, je mi to líto. Možná k tomu jednou dospějete a dokážete to domyslet. Do té doby vám něco vysvětlovat asi nemá smysl, obzvláště, když jste si i tento článek vyložil tak nějak po svém a znovu nepobral.

11 10
možnosti
Foto

Bezmocné plivání p.Kříže na poměry, které sám pomáhal aktivně nastolit, nechápu. Teď už máte, co jste chtěli, do rachoty zvesela, p.Kříži R^!

8 11
možnosti
Foto

Jaké poměry jsem pomáhal aktivně nastolit a jaké, lepší, mi nabízíte vy? V čem vidíte v textu článku problém? S čím nesouhlasíte?

6 9
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz