Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

crupier

2. 3. 2011 10:30
Pěkně napsáno, karma

Ale jak z toho ven, když většina lidí tady netouží po tom, aby se o sebe starali především oni sami, ale spíš po ještě víc zaopatřovatelském státu?

0 0
možnosti
DB

DANUSA

2. 3. 2011 10:17
Ano,

tak nějak to asi bude, ale proboha, co udělat ? [>-]R^

0 0
možnosti
M

morell

2. 3. 2011 10:15
K likvidaci společnosti slouží i cenzura,nejlépe selektivní

Současná česká společnost je opravdu ubohá a já jsem k tomu napsal, že jejím největším zločinem je, že vychovává jedince jako autor tohoto článku.

A je jen obrazem této společnost, že vychovává i jedince, kteří jsou ochotni názory mazat ( a nemazat podle standardních kriterií názory jiné) tak, jak  to postihlo názor můj ( viz. smazané příspěvky  9:13 )

A toho, kdo se propůjčuje příspěvky mazat, neomlouvá ani to, že to dělá téměř jistě na upozornění ( ve svobodné společnosti se tomu říká udávání , zde pojem udávání s ohledem na úroveň cenzury dávám do závorky ) pravděpodobně autora tohoto článku, nebo pana Vokšaye.

Autor článku by měl důvod na můj příspěvek upozornit proto, aby zakryl své vulgarity v článku ( které ale kupodivu zdejší cenzura nejen nemaže, ale možná i vítá), pan Vokšay by měl důvod upozorňovat (udávat ) proto, že podobné modely svého chování naznačuje v každém svém písemném projevu, který napíše.

V udavačích se mohu mýlit. Doufám,že aspoň toto právo mi cenzura uzná.

0 0
možnosti
KK

Karel Kříž

2. 3. 2011 10:28
Re: K likvidaci společnosti slouží i cenzura,nejlépe selektivní

Nikdy nezavírám diskusi a snažím se zde na blogu čelit i těm nejhrubším urážkám mne a mé rodiny. Váš smazaný příspěvek absolutně není ani v nejmenším z mé iniciativy. Proti útokům u  jiných článků na mě a mé nejbližší je také v podstatě čajíček. Toliko k cenzuře.

Jinak bych se vás chtěl přeci jenom zeptat. V čem je zločinný můj článek nebo moje osoba? Děkuji za odpověď.

0 0
možnosti

Ghost Dog

2. 3. 2011 9:50
nejhorší...

..nejhorší je ten pocit jedince, že s tím nemá sílu něco udělat .. v sedmdesátých letech jeden můj známý řekl "až se nase_our dělníci z ČKD, tak tenhle režim padne" ..

..myslím, že to zase jednou přijde, ale to bude až v době, kdy už lidi zase nebudou mít co ztratit .. zatím ještě mají exekutoři žně :-P ..

..karma ..

0 0
možnosti
H

hamry

2. 3. 2011 9:48
Manual na likvidaci

Pozdě bycha honiti.To,co jste tak sugestivně popsal jsem já věděla už před dvaceti lety. Proto jsem klíči nezvonila a říkalajsem si:( Kdo chce kam,pak si pomož ;-D;-D)

0 0
možnosti
MV

marka40

2. 3. 2011 9:47
Zdravím

spolupbčane z jednoho města

Naprosto souhlasím. Pořád ale nemohu přijít na to, co už mám vlastně udělat, aby se situace u nás zlepšila. Každé volby chodím poctivě volit podle svého nejlepšího svědomí. Kroužkuji. Po letošních volbách jsme byli nadšení, že konečně byly ti největěší grázlové vykroužkováni, že se k vládě dostali noví lidé, že zvítězila pravice. Za tak krátkou dobu se ovšem zajeli do starých kolejí. A pravicová vláda levicově vládne.

0 0
možnosti
S

Smrť

2. 3. 2011 9:51
Re: Zdravím

R^

0 0
možnosti
PJ

bez_tolerance_hlouposti

2. 3. 2011 9:23
reknemi si uprimne

Vezeme se na pomyslnem kolotoci, ktery nejde zastavit a zacina se nekontrolovane tocit rychleji a rychleji. A kolotocar vam se sibalskym usmevem jeste bulikuje, ze je to ten nejlepsi kolotoc, ktery zatim kdy kdo vymyslel.

0 0
možnosti
H

Hepčík

2. 3. 2011 9:05
Nazrál čas

na opravdovou revoluci!

0 0
možnosti
S

snaduzdost

2. 3. 2011 9:24
Re: Nazrál čas

tak jo, revolucuj! Začni tedy! Hepčí! Krucilaudon, kdo to tu šíří tu infekci!

0 0
možnosti
JR

Jan Ruzicka

2. 3. 2011 9:04
Souhlasím.

Mám také nepřetržitý pocit, že si z nás dělají p.del, ale v komentáři to nesmím napsat. Vy se máte, takhle si poránu moci ulevit.

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

2. 3. 2011 9:03
Smutná pravda

R^:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz