Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Prisera4

29. 3. 2010 11:14
DÍKY

0 0
možnosti
MK

matysek-k

29. 3. 2010 10:38
blahopřeji

jakoby jste mi četl myšlenky;-)

0 0
možnosti
LC

luinr1

29. 3. 2010 2:01
Děkuji!!!

Rád bych dokázal stejně trefně a výstižně popsat momentální stav věcí. Opravdu jste to přesně vystihl. Z poměrů v naší politice je mi celkově na nic, ale úplně nejhorší je fakt, že jsem se před čtyřmi lety vrátil z více než dvacetileté emigrace do ČR, ve které voliči adorují takovéhle figury. Byl jsem v šoku, protože pan Paroubek, který jakoby právě vapadl ze staré nomeklatury KSČ, právě nechával mlátit technaře na západočeské louce a říkal jsem si, jestli jsem se s tím návratem neunáhlil.

Čtenář v příspěvku přede mnou chce odejít, ale já jsem, sakra, sotva přišel!!!

0 0
možnosti
MR

miker100

29. 3. 2010 0:45
Bravo!

Takhle si nějak představuju necenzurovanej příspěvek. Samá pravda a nic než pravda. Jestli vyhraje Jyrka, tak už mě tady nic nedrží, jdu z ČR na západ, nebudu se dívat jak ten gesindel rozežírá republiku!!

0 0
možnosti
JN

jadra

28. 3. 2010 21:40
Je to tak.

Hodně lidí si myslí, že Paroubkovy sliby jsou určeny jim.Ale oni pouze budou tyto sliby financovat.

0 0
možnosti
Q

Qusi

28. 3. 2010 20:26
jednoduche a tak pravdive

0 0
možnosti
MT

medvědí tlapa

28. 3. 2010 11:27
lépe a stručně snad ani nelze popsat stav věci

pane kříži, promluvil jste i za mě, moc Vám děkuji:-)R^

0 0
možnosti
MG

Serf

28. 3. 2010 14:47
Re: lépe a stručně snad ani nelze popsat stav věci

R^R^R^

0 0
možnosti
V

Von_Wichzenberg

28. 3. 2010 10:50
Přesné, výstižné

R^

0 0
možnosti
S

seedy

27. 3. 2010 17:09
Naprosto přesné

Pane Kříži děkuji Vám za naprosto přesnou a trefnou analýzu současné situace. Jen bych ještě dodal, že pravou příčinou přicházející oranžové revoluce není samotná osoba pana předsedy, ale prostě fakt, že ať chceme nebo nechceme tak si český národ ještě hodně dlouho ponese dědictví, které nám v hlavách a v srdcích zanechalo 40 let bolševického vymývání mozků. Paroubek je jen prostě někdo, kdo to pochopil a kdo touží si díky tomu uspokojit své ego prahnoucí po moci.

0 0
možnosti
D

Dostal

27. 3. 2010 16:30
nova levice

Clanek se mi moc libil a po jeho precteni jsem se citil stasten. Paroubkova levice nese v sobe prvky totality. Na druhou stranu se nebojim vzkrisit idealy levicoveho “inteletuala” o socialni spravedlnosti. Pravice v Cechach selhava a vrazi z Wallstreetu vyvolali financni krizi v celem svete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz