Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Jessie J.

31. 3. 2010 20:38
Výstižné.

Naprostý souhlas. Velmi výstižné.

Děkuji panu Panďourkovi za upozornění na výtečný blog.

0 0
možnosti
JN

Bažik

31. 3. 2010 17:05
Jde mi mráz po zádech

Mrazí mne v zádech; a to ještě nebyla řeč o Gulagu, do něhož jsem byl komunisty předurčen v "akci NORBERT";-€

0 0
možnosti
MV

ventas

31. 3. 2010 17:15
Re: Jde mi mráz po zádech

I vy milý pane, můžete mi zopakovat z čeho vám jde mráz po zádech? Vy si myslíte, že ČSSD vás zavře do Gulagu? Nebo, že snad začne zatýkat a vraždit lidi jako tomu bylo za komunistů? Pokud ano napište mi jedinou akci tohoto typu, na jejímž základě jste si tento názor vytvořil. Já se opravdu snažím nalézt alespoň jeden... a prosím netvrďte mi, že je to tím zpackaným povolebním projevem. I já když jsem jej slyšel sem málem vyskočil z kůže, ale že by se to dalo obsáhnout na politiku ČSSD ...

0 0
možnosti
MV

ventas

31. 3. 2010 16:56
Ach milý pane

Ach milý pane... Já jsem členem CSSD a rozhodne se necitim byt tim co tady popisujete. Nicmene ptal jste se proc je Paroubek tim cim je. A ja vam odpovim - Protoze si jej takto ODS vychovala a vytvorila. To je pouha reakce na politicky styl ktery tady zavedl Topolanek jeste predtim nezli se stal premierem... kauza Koristka a prvni osobni utoky na predsatavitele ODS. Ano Gross si odchod z cela statu rozhodne zaslouzil jak se ukazuje ...Ale vysvetlete mi prosim vas co mam treba ja spolecneho s komunistama a vubec komunistickou ideologii. Vase slova se zakladaji na jakesi domnele myslence ze byt levicove zameren je snad sproste slovo. Vy si opravdu myslite, ze byt levicak znamena byt automaticky komunistou? Copak reknete o demokraticke strane USA v cele s Obamou? To je take komunista? A co Tony Blair? ... Ano ne vsem se styl vladnuti Topolanka s.r.o. a Paroubek a.s. libi... proto rozhodne nebudu ale rikat ze vsichni pravicaci jsou fasisti a nacisti... nebo snad ano ??

0 0
možnosti
D

Démosthenes

1. 4. 2010 0:11
Re: Ach milý pane

Zeptám se jednoduše i když z podivného úhlu pohledu. Znáte Večerníček o Jájovi a Pájovi? A fandíte jim i když řezník Krkovička je trestán za to, že je úspěšný? (Netvrdím, že je to tak vždy, ale v několika dílech to schytá aniž by to jakkoliv vyprovokoval.) Takže?

0 0
možnosti
TK

koudelka15

31. 3. 2010 16:06
....nic výstižnějšího jsem dlouho nečetl....

Tleskám!

0 0
možnosti
JK

style

31. 3. 2010 14:42
přesné

takhle přesně a trefně jsem dobu kterou nyní žijeme ještě nikdy neviděl popsánu, autor má naprostou pravdu....bravo, jen je mi z toho velmi, velmi smutno...

0 0
možnosti
PB

Stojan_Jakotyc

31. 3. 2010 14:24
Ano

KarmaR^

0 0
možnosti

odborník

31. 3. 2010 11:54
mistr

bravo! líp to napsat snad ani nejdeR^R^R^

0 0
možnosti
MB

Mirus

31. 3. 2010 11:16
Výtečné

Výtečné

0 0
možnosti
M

mensi.malina

30. 3. 2010 17:13
pochvala

Pane Kříž, to jste popsal hezky. Bez zbytečných nadávek, ale se vším podstatným. Kéž by bylo víc takových Karlů Křížů.

0 0
možnosti
OU

31. 3. 2010 10:38
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
KK

KK46

30. 3. 2010 15:10
Trocha vzpomínek

Na svém blogu

http://karelkuzel.blog.idnes.cz

nabízím jak pro pamětníky, tak i pro mladé zvídavce seriálek Staré zlaté časy a

Požár na stole, což je rozmarná estébácká historka - patří k tomu nejabsurdnějšímu, co jsem zažil.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz