Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

Kavka

25. 10. 2009 8:20
Připomíná mi to pořad

Volejte řediteli, kde vždy na začátku Železný pronesl několikaminutový monolog, ve kterém vyzdvihoval či obhajoval sebe,  sebe, sebe, sebe a pak celou svoji rodinu. Kraus svým angažmá celé rodiny a neustálým napadáním některých hostů pro mě vytvořil nepřijatelnou atmosféru, už je trapný a na pořad se delší dobu dívám jen občas. Faktem je, že při hihňání té dívky tenhle pátek jsem to před koncem vypnula, To nebly poučné ani veselé.

0 0
možnosti
JR

diviznaT

25. 10. 2009 7:34
Pořad pana Krause

patřil mezi mé oblíbené do doby než se začal soustavně litovat a žadonit diváky o pofoukání bolístek, k čemuž vedl i své oblíbené hosty. Dnes se na jeho talkshow podívám jen tehdy, když mám chuť mít s panem Krausem a jeho hosty soucit, což není příliš často. Váš článek se mi líbí. R^

0 0
možnosti
MP

modrý pohůnek

25. 10. 2009 6:54
Kraus je příliš intelektuální pro ...

... ptačí mozky a přátele modrého údolí ...;-D;-D;-D     ...nedá se YQ tykve...R^                                                   ;-D;-D;-DR^                             

0 0
možnosti
JK

babacek

25. 10. 2009 6:41
Karma

Měl by jste nejspíše psát více polopaticky aby pochopili ty co standardně znají jen Blesk, TV Novu a k tomu lahváč a startky.

Mě se článek líbí, je vyvážený, pravdivý a neuráží.R^

0 0
možnosti
A

Andrea1

25. 10. 2009 8:32
Re: Karma

Zatím co vy byste si měl zopakovat gramatiku ze základní školy a k tomu nepotřebujete ani bulvár, natož pak lahváče a startky. Co je však potřeba, je mozek a v tom bude možná problém.

0 0
možnosti
BJ

Kresinka

25. 10. 2009 4:55
Neviděla jsem ten díl

s Vondráčkovou, chápu, že asi mnoho lidí naštval. Vez ohledu na to, taky mi připadá, že Kraus už nekomentuje dění tak lehce a s nadhledem, jako dřív. To by byla škoda, třeba je jen unavený

0 0
možnosti
JM

krab

25. 10. 2009 0:26
Paroubek uz tam byl

No nejak sem nepochopil pointu tohodle blogu, ani nejaky argumenty, proc se mu porad nelibi. Skakani od jednoho k druhemu a mohutna sprcha urazek.

Mne se teda taky servilita Krause vuci jeho kamaradum pravdolaskarum nelibi (Havel, Svejnar, Sedlacek a podobny mravokarcove) nelibi, ale v tom pripade to proste vypnu.

0 0
možnosti
JK

babacek

25. 10. 2009 6:43
Re: Paroubek uz tam byl

Paroubek tam byl ještě v době kdy si Kraus tolik nedovolil a obzvláště ne k někomu kdo má vyšší postavení jak on. On zase tak hrdinný není.

0 0
možnosti
C

cojanato

24. 10. 2009 23:07
A o čem to vlastně bylo ?

Tedy, myslm ten rozvláčný článek.:-)

0 0
možnosti
P

plavunka

24. 10. 2009 22:19
Passé

Pan Kraus pro mne přestal být zajímavý. Ztratil nadhled, který nad tématy měl. Nepřipadá mi zábavné kopat do mrtvol a lézt spodem do střev kreaturám. Dřív jsem si jeho pořad nenechala ujít. Dnes, pokud se chce syn dívat, odcházím dělat něco užitečného mimo dosah televize

0 0
možnosti
JJ

jajaja00

24. 10. 2009 22:38
Re: Passé

R^

0 0
možnosti
M

medikovec

24. 10. 2009 20:54
Té prasnici se podařilo znechutit mi večer za 5s

Přepnul jsem !!!Rv

0 0
možnosti
RB

rbursik

24. 10. 2009 20:14
to je povyku, já se na jeho show již delší čas nedívám

to je mé dobrovolné rozhodnutí a může to udělat každý jak chce.

radim Buršík

0 0
možnosti
JN

jeenedobik

24. 10. 2009 20:42
Re: to je povyku, já se na jeho show již delší čas nedívám

Tos pos®al Ráďo! Včera to byla pr,el!!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz