Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

DeWalt

26. 3. 2008 19:11
tak mne napadá

co by dělali tihle Křížové, Polanečtí apod. kdyby nebylo Paroubka :) Přesně jsi popsal stav a hysterii která tu vládne ale nepochopil jsem tvé politování na nepříjemnými poznámkami:/ Ono tu vážený pane žije i krom hýkajícího stáda i několik dalších lidí kteří mají oči trochu víc otevřené a jsou bohudík imunní vůči masivní propagandě která tu kvete lépe než v dobách normalizace. A tak jak praví staré pořekadlo, s čím kdo zachází, tím také schází. !

0 0
možnosti
D

dutina

26. 3. 2008 19:21
Re: tak mne napadá

A nebo my si to s vámi vyřidíme po bolševicku

0 0
možnosti
JS

DeWalt

26. 3. 2008 19:22
Re: Re: tak mne napadá

meleš kraviny:-/

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

26. 3. 2008 23:32
Re: Re: Re: tak mne napadá

tyhle levicové přemýšlivé nestádní intelektuály nechápu. Vždyť, pokud jsou tak inteligentní, by měli souhlasit s minimálními daněmi i pojistnými a zařídit si všechno sami, bez modroptáků. Sám bych raděj ztroskotal na ostrově než byl členem spolku vedeného Paroubky , Rathy a "inteligentně nestádně promýšleného" DeWatty.

0 0
možnosti
P(

plech (Anonym)

26. 3. 2008 19:35
Re: tak mne napadá

No jistě. Paruback je dávno v čoudu, nikoho nezajímá, jen tito páni mu dělají reklamu every day tady. Jinak jste to napsal přesně a já bych dodal, že někteří bloggeři jsou natolik přesvědčeni o vlastní důležitosti, až je to směšný.:-)

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

26. 3. 2008 22:16
Re: tak mne napadá

R^ Naprosto trefné .

0 0
možnosti
YY

Yeback

26. 3. 2008 22:30
Masová obsese Paroubkem...

... u některých zdejších "bloggerů" patrně souvisí s psychosexuálními traumaty z dětství či raného dospívání. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz