Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K32a68r34e88l 24R29a46d63a 9149494256667

Děláte si srandičky, ale návrhy na úplné zrušení hotovodti už některé státy projednávají. Pak bude stačit, že výpis vaší kreditky dostanete nejen vy, ale i berňák. Babiš není žádný průkopník, jen se rychle učí. Velkopodnikatelům to život nezkomplikuje, ti si budou navzájem vyměňivat zlaté cihličky. Te evidenci podřízené nebudou.

0/0
18.6.2016 13:33
Foto

V21á39c51l69a52v 21C90h50u38c62h62m84a 6175881478496

Jste na omylu. Koukněte, co jste povinen hlásit na berňák v Kontrolním hlášení. Každý kdo prodá někomu investiční zlato musí to už dnes nahlásit.

+1/0
18.6.2016 22:12

J76a33n 63S16i90n19n80r75e46i82c32h 6273225600821

" Vlastnost krast je lidem vrozena a lide kradou vsecko k cemu maji pristup.V poli kradou obili, v lese drivi, v bance penize...To co se da ukrast rozhoduje o tom, zustane-li ten clovek poctivym, nebo stane-li se zlodejem.Vetsina lidi je poctiva proto, ze neprisli jeste do situace, v niz by stalo za to z cestnosti slevit a k obnosum, ktere by staly za to ukrast...."

+1/0
16.6.2016 16:13
Foto

K28a44r10e62l 75R93a86d84a 9579884316487

Někteří to asi mají opravdu vrozené. Ale znám dost lidí, kterým tento gen chybí. Je pravda, že takoví žádnou kariéru neudělají asi podle hesla: kdo se stydí, chodí pěšky. Tato moudrost našich babiček dokáže docela dobře rozlišit lidi poctivé id zlodějských ,,elit".

0/0
18.6.2016 13:41
Foto

D84a29l57i65b60o22r 54B54a32r72t77o82š 5874210387199

Zdá se, že ekonomika a ekonomie míří k novým situacím, které asi nikdy před tím nebyly. problém je , že velmi brzo..asi tak v rámci několika málo desítek let, lidé přestanou pracovat...tedy vykonávat činnost za účelem obživy....a to je něco absolutně nového...a bude třeba těmto lidem zajistit nějaký příjem...příjem za nic...jen proto aby mohli žít....a proto se podle mne vyvíjejí snahy na zničení peněz jako takových, plus skutečnost, že vládnoucí třída chce mít maximální kontrolu nad penězi i v kapsách všech lidí....proto tedy placení kartou vždy a všude....pak se vše dá propočítat.....

Asi nikdo ještě přesně neví, co dělat a jak lidé zareagují.....otázka...co byste dělal vy a vaše rodina, kdyby nikdo z vás už nikdy nemusel do práce....co uděláte se svým časem?????

A ta doba přijde asi velmi brzo...a tak budeme donuceni k vyšší preciznosti v plánování....a proto nutnost přehledu o způsobu utrácení peněz......ženeme se do nového systému života.....

+1/0
16.6.2016 14:12
Foto

F69r91a56n49t74i85š67e97k 31K40š57í27r 2379486445

Je třeba se vrátit ke starému osvědčenému - Bez práce nejsou koláče. Základním prvkem lidské společnosti není parazitismus, ale směna.

+1/0
16.6.2016 18:49
Foto

D57a35l58i67b31o91r 59B58a49r39t72o70š 5894350407709

ach jo už zase vy....... ano, bylo to tak a ještě nějakou malou chvilku to tak bude....ale pak už ne....co se stane, až všechno budou vyrábět roboti??????...co nabídnete ke směně...?????:-)

A půjde to postupně....nezlomí se to ze dne na den..bude to typicky plíživé...a tak si někteří ani nevšimnou.......jenom budou bez práce a budou dostávat "plat občana"----

A jen tak mimochodem, co nabízíte vy dnes ke směně? vy osobně?

0/0
16.6.2016 20:30
Foto

L29e54o21n98t89ý89n98a 17C36h11v29á26t26a64l28o95v63á 1513855336

To zní jak z doby, kdy lidé vyhazovali stroje z oken, protože jim berou práci a přesto se to vyřešilo. Překvapivě práce neubyla, spíše naopak. Práce je všude kolem mraky, jen ji dost prodražují státní zásahy. Stejné je to s penězi, zničení peněz jako takových je čí snaha? Vždyť peníze nejsou nic, jen potištěné papíry, kterým stát "garantuje" směnitelnost, garantuje ji dnes, ale nebude tomu zítra jinak? Nebude lepší zítra směnit ředkvičky za bochník chleba a na nějaké bankocetle se státní garancí nakašlat? Co myslíte?

+1/0
16.6.2016 23:04
Foto

D38a71l98i46b98o11r 31B18a14r66t23o85š 5324500677289

Nejen že to tak zní, je to velmi podobné. JENŽE, v dobách anglické průmyslové revoluce vznikala nová pracovní místa. Dnes sice také nějaká vzniknou , ale počet zaniklých bude vysoce převyšovat počet nově vzniklých pracovních míst.

Rozdíl mezi tehdy a dnes je ve kvalitě pracovních míst. Dříve to byla jednoduchá pracovní místa u běžícího pásu, dnes to budou velmi sofistikovaná vědecká pracovní místa, a v tomto ohledu je to tak, že ne každý traktorista se může stát vědeckým pracovníkem.

Jde o rozpor mezi kvalifikačními požadavky na pracovníka v těch nových pracovních místech a skutečnou kvalifikací a vzdělanostními předpoklady naprosté většiny pracovníků.

Z toho vyplývá evoluční NUTNOST zlepšit maximálně všechny druhy vzdělání včetně základního. Tato myšlenka se musí dostat mezi lidi i toho nejnižšího způsobu myšleni. Učitel musí mít ve společnosti hodnotu doktora, případně ještě vyšší. Výuka učitelů musí být ještě lepší a musí tam být tvrdý výběr, a ne že kdo nemá na titul na jiné VŠ si jen tak odskočí na Pajďák, aby rodiče byli spokojeni , že ratolest má VŠ diplom.

Další možností je regulace IQ pomocí manipulace genetiky, ale to je velmi odvážná hudba budoucnosti a tak trochu připomíná THE BRAVE NEW WORLD....ale pravděpodobně i toto jednou přijde.

A teď k ekonomii a penězům....ne, nemyslím si, že bychom se měli vracet do doby před několika tisíci lety, odstranit VŠEOBECNÝ SMĚNNÝ EKVIVALENT..tedy peníze...v jakékoliv formě....vznik peněz ke naprosto přirozeným aktem evoluce lidských skupin a evoluce lidských ekonomických aktivit.

Celé toto téma a jeho dvě části, vzdělání a peníze spolu souvisí a je to na obrovskou dlouhou debatu, nebo na přednášky, které naplní celý semestr, možná i dva.

0/0
17.6.2016 7:40
Foto

F29r22a42n37t18i41š13e12k 94K94š17í62r 2159436975

Nevím na jaké přednášky jste chodil, ale asi na ty státem preferované, které zákonitě vedou k těm závěrům, co zde předvádíte. Postavil jste své tvrzení na domněnce, že lidé za 50 za 100 let nebudou chytřejší než jsme my dnes a tudíž nebudou schopni vymýšlet nové a nové příležitosti ke směně a budou tak odsouzeni k nějaké almužně, která se bude generovat z neustálého okrádání produktivně činných lidí.

+1/0
17.6.2016 16:34
Foto

D90a87l41i68b97o45r 17B42a75r14t75o66š 5684810107149

velevážený pane Kšíre, již jsme vám několikrát psal, že se s vámi budu bavit JEN A JEN, když budete argumentovat k věci a ne k osobě...škoda, že si to nepamatujete a neuvědomujete...pokud máte nutkání někoho urážet a dehonestovat...poslužte si doma na manželce, dětech rodičích...sem to netahejte...tady se laskavě chovejte slušně....

Pokud to..nedokážete bez invektiv....nepište mi....

0/−1
17.6.2016 16:38
Foto

F82r36a19n63t60i48š89e37k 31K19š92í12r 2109196425

Jestli se cítíte být dehonestován tím co říkám, že říkáte, tak to neříkejte. Rád bych argumentoval obecněji, ale tu osobní rovinu sem taháte vy. Stačí si přečíst vaši reakci na můj první příspěvek, kterým jsem na vás reagoval.

Pořád tvrdíte jedno a totéž, ale nikdy jste nedal jediný argument, kterým byste podložil svá tvrzení. Tyhle levičácké fígle možná platí na etatisty, ale na lidi nakloněné ke svobodě, vybavené znalostmi Rakouské školy ekonomie, platit nemohou, protože v každé vaší větě lze nalézt rozpor mezi tím co tvrdíte a tím jak lidé opravdu jednají.

+1/0
17.6.2016 16:59
Foto

D76a44l67i76b77o88r 73B62a51r62t52o60š 5374140587769

pane Kšíre, všechny argumenty jsem vám již dal, a pokud si je nepamatujete, tak se dejte do čtení mých článků, tem je jich spousta, a pokud je tam nejste schopen najít, není chyba na mé straně

Pokud něčemu, co jsem napsal, nerozumíte, tak se ptejte.....jinak sbohem..jako již jednou bylo....

Problémem je že znáte jen onu rakouskou školu a to nestačí...

A pokud tedy tvrdíte, že něco říkám, či píši, a neodpovídá to skutečnostem, tak to přesně popište a ukažte onen rozpor....

0/0
17.6.2016 17:04
Foto

F92r41a44n67t72i76š22e88k 97K85š40í58r 2649686725

Někdy stačí znát tu vědeckou teorii, která nejlépe vysvětluje pozorovatelnou realitu. K čemu jsou vám ostatní teorie, které jsou s pozorovatelnou realitou v rozporu.

Vaše argumenty jsou typu - je to takto a takto, protože si to myslím.

O pracovních místech tvrdíte, že "počet zaniklých bude vysoce převyšovat počet nově vzniklých pracovních míst." Zajímalo by mě, jak jste na to přišel, co vás k tomuto tvrzení dovedlo? Víte co je to podnikání? Je to tvorba nových informací. Bylo spočítáno, že mez šíření znalostí na zemi je 10na64 bitů (Barrow a Tipler 1986) je tedy možné znásobit více než 100miliard-násobně fyzické meze růstu, které byly dosud uvažovány.

Máte pořád dojem, že lidé nebudou vědět co mají dělat, co mají směňovat, co vyrábět a jak být užiteční pro jiné lidi?

+2/0
17.6.2016 17:23
Foto

D73a98l36i85b91o15r 39B46a60r32t97o15š 5154820557589

Zajisté, že je to tak, že říkám.je to tak a tak , protože si to myslím...jednom naprostý hňup, by řekl...je to tak a tak, protože si myslím přesný opak....nebo politik nebo možná někdo z diskutérů

Jestliže o něčem přemýšlím a na něco přijdu tak si myslíte , že to musí být zákonitě špatně, když na to nejde najít odvolávku na jinou autoritu...??? no tak se dejte jen a jen do citací ...pokud možné jen jedné autority...a pomiňte vše ostatní...

krom toho jste opět neuvedl ani jedno konkrétní příklad....kde říkám něco, co je jinak...

A co se týká pracovních míst.....na to stačí skutečně poměrně jednoduchá úvaha pokud ovšem máte dost informací..... jestliže ve fabrikách budu vyrábět roboti...pak budou propuštěni lidé, kteří jinak dělali poměrně monotonní práci...a tito lidé obvykle nemají vzdělání VŠ, a velmi těžko budu hledat jinou práci.... a naopak nově vytvářená pracovní místa budu jen pro extra vzdělané....a teď mi řekněte, proč nenaučíte české horníky angličtinu, aby mohli pracovat v call centrech pro Američany...když to zvládnou INDOVÉ...proč to nechce nikdo dělat, když je tolik reklamy na to, že se naučíte plynně anglicky za 14 dní???? že by ta reklama lhala a že by to bylo tak, že horníci obvykle nemají na to aby mluvili plynně Anglicky, případně dokázali vypočítat diferenciální rovnice, nebo řídit výzkumnou laboratoř? nebo být šéfem vývoj u VW nebo u Microsoftu?

Ale tohle vysvětlení jsme již jasně popsal, ale pro vás jsem o udělal ještě jednou extra...abyste měl šanci

0/0
17.6.2016 17:34
Foto

F92r62a46n25t89i20š21e56k 45K84š13í18r 2159256745

Podívejte se: Lidské potřeby jsou prakticky nekonečné; když stroje začnou vykonávat nějakou práci místo lidí, tito se uvolní k tomu, aby mohli vykonávat jinou práci, neboť vždy bude někdo něco chtít.

Pokud pro bohaté budou pracovat stroje a vzdělaní lidé, tak je tu obrovský potenciál aby pro ty chudé také někdo pracoval a uspokojoval jejich potřeby.

V katastrofickém scénáři tak mohou teoreticky skutečně vzniknout dvě oddělené paralelní ekonomiky v praktickém životě se to ale nestane, díky vynalézavosti podnikatelů, kteří umí nalézat a odstraňovat jakýkoliv nesoulad, nedostatky a poruchy v lidské společnosti.

+2/0
17.6.2016 19:50
Foto

D36a64l70i47b30o89r 52B36a78r87t36o60š 5224230837599

skutečně nevím, proč se ještě naposled snažím vám něco vysvětlit, i když asi naprosto zbytečně...vždy existuje takové veliká nevzdělanost, že se do ní nedá rozumem ani rýpnout.....

Takže.....kdysi to skutečně tak bylo, že se většinou pro všechny našla nějaká práce, když zanikl jistý druh pracovních míst.....jenže na to byl čas a lidé se mohli adaptovat.....dnes jde pokrok tak šíleně rychle dopředu, že toto napasování bude pro mnohé nemožné...ostatně je již dnes pro mnohé naše nepřizpůsobivé....protože na to nemají...a přesně tohle se stane veliké části obyvatelstva....

Jen TIRÁCKÁ doprava zaměstnává tolik lidí zbytečně....kdyby jezdilo zboží vlakem...JENŽE...PROTOŽ TO VLÁDNOUCÍ VĚDÍ, DALI TĚMTO LIDEM, KTEŘÍ SKUTEČNĚ NEMOHOU DĚLAT NIC JINÉHO NEŽ ŘÍDIT KAMINON....PRÁCI...

ale další změny budu rychlejší a rychlejší.....proto také některé vlády zkouší pokusně onen státní plat pro občana....a IQ neroste tak rychle jak se bude měnit potřeba po vzdělání...když nechápete toto asi nemá cenu vám říkat již vůbec nic...

protože, když nikde nedostanete práci...za co budete žít??

A jak dokážete, ayb někdo chtěl vaše vylepování plakátů, když budu plakáty zakázané? NEBO PROSTĚ NEBUDE POTŘEBA, protože se budou vylepovat elektronicky..a na to už pak klasický vylepovač nemá....co pak dál s tím vylepovačem?

máte přehnané mínění o podnikatelích...někteří to asi umí...ale jen někteří a ti další????

0/0
17.6.2016 20:43
Foto

F52r81a94n29t47i18š32e86k 70K89š30í70r 2269786735

Já se s vámi nepřu o tom, že stát umí zlikvidovat jakékoliv odvětví lidské činnosti. Mé úvahy vychází z akceptace svobody, což je základní předpoklad k tomu, aby si lidé poradili se vším. Když nikdo nebude potřebovat lepiče plakátů, tito lidé budou moct dělat jinou práci. Co je na tom nepochopitelného. Je třeba nechat miliony lidí přemýšlet a nepřekážet jim při realizaci jejich nápadů.

+1/0
17.6.2016 21:47
Foto

F75r23a11n17t61i77š14e67k 32K41š49í32r 2419406675

Firmy nechtějí vozit své zboží vlakem, protože dopravci na kamionech jim nabízí rychlejší a levnější dopravu.

Jo a s tím chápáním toho, že vy víte a já to nechápu, co je pro lidi správné, jste na velikém omylu. Lidé mají právo zvolit si svou životní cestu ať je jaká chce. Jediné co musí každý člověk akceptovat je přirozené právo a etika založená na vlastnických vztazích.

+1/0
17.6.2016 21:58
Foto

V38á60c25l47a93v 84C27h53u83c15h93m53a 6675551248386

To je právě ten problém s panem Bartošem. On coby ryzí bolševik a navíc sice formálně vzdělaný, ale jinak neskutečně hloupý a nabubřelý ignorant, vůbec nechápe, co je to přirozené právo a etika založená na vlastnických vztazích. Diskuse s ním vždycky končí jeho reklamou na vlastní texty, kde ale argumenty také žádné nenajdete, jen jakési myšlenky učitele na zvláštní škole. Je s podivem, že takový pedagog mohl někdy přednášet na VŠ. To celkem vystihuje ten úpadek školství.

+1/0
17.6.2016 22:18
Foto

V34á70c35l57a56v 54C90h52u19c30h50m64a 6615181568176

Není vám už divné, že vám všichni oponenti nerozumí a nechápou o čem píšete, jak to neustále opakujete? Nebude ten problém nakonec ve vás a vašich textech, pane Neomylný?

+1/0
17.6.2016 22:09
Foto

L49e76o15n13t26ý41n72a 79C31h54v54á92t32a52l42o41v73á 1843935416

Myslím, že už jsme to spolu jednou řešili. Teorie o následcích deindustrializace ekonomiky již byla vyvrácena, nic tragického nehrozí, lidé od pásů budou poskytovat jednoduché služby, po kterých bude poptávka vždy. Vědátor bude potřebovat úklid doma, organizaci domácnosti, zajištění nákupů, drobných oprav, kadeřníka, manikérku, posekat zahradu, prostříhat stromy, atd., atd. Oblast jednoduchých služeb, které si vědec nebude chtít zajišťovat vlastními silami a nebo možná bude in nenechat si stříhat vlasy robotem, protože to bude pro plebs. Nebo se mu prostě nevyplatí si na drobnosti kupovat robota. Je to pořád dokola stejná písnička, švadlenky celé divé, když se začala šít konfekce, vytřeštění kočí, když se objevila auta, všechno se vyřešilo, neexistuje důvod, proč by to tak nemohlo být dál. Sama se živím něčím, co by připadalo mým prapředkům naprosto nepochopitelné, kdyby vstali z hrobu, nejspíš by mi neuvěřili, že se tím uživím, stejně jako já bych neuvěřila svým budoucím pravnoučatům.

Představa, že se to vyřeší lepším školstvím je poněkud ujetá. Lepší školství bychom potřebovali, ale to nic nemění na tom, že z každého prostě vědátora neuděláte, ani kdyby se mu intenzivně věnovali nejlepší pedagogové z celého světa. Ani dva semestry nepomohou, pokud budete brát jako základ něco, co si jen myslíte. Vy vycházíte z nějaké své představy a na té stavíte, ale vůbec se nezaobíráte tím, že ta představa je třeba mylná a proto všechny další teorie postavené na mylné představě, mohou být neplatné.

+1/0
17.6.2016 23:38
Foto

D88a30l47i86b95o62r 38B46a77r77t76o78š 5124760217949

Máte pravdu v tom bodě, že z každého člověka vědce neuděláte...v tom souhlasím, v podstatě jde o to, snažit se posunout celé lidstvo nebo jeho nějakou část o kus nahoru, je fakt, že i ve vědě, je potřeba lidí kteří jen něco nesou nebo zapisují, případně uklízejí, jenže i na to musí něco vědět, protože by mohli zničit něco o čem by si mysleli, že je to odpad, ...a to se již mnohokrát stalo....i mně, kdy mi najatý pracovník zničil několikaměsíční práci....

někteří lidé jsou jednodušší než si jen dokážeme vůbec představit...bohužel...

co sse týká těch robotů--berte to tak, že VŠECHNO BUDOU DĚLAT ROBOTI....a pak mi řekněte, co budete dělat vy? co uděláte se svým časem...

PODÍVEJTE JIŽ DNES MAJÍ V usa ROBOTY, KTEŘÍ DĚLAJÍ KUS PRÁCE POLICAJTŮ, V Japonsku jsou roboti na službu v domovech důchodců či doma pro staré lidi, a ta dále....a představte si, ž tento vývoj půjde neuvěřitelně rychle....za dvacet let žádný člověk nebude muset pracovat, krom vědců....

a teď mi řekněte, co budete dělat....jak se uživíte, když nikdo nic od vás nechce...a když vám stát bude vyplácet apanáž....co uděláte se svým časem????? volným časem, protože nemusíte do práce....

A co když není mylná, moje představa ale ta vaše?

0/0
18.6.2016 9:53
Foto

F75r91a83n78t77i12š14e23k 23K26š66í25r 2879616445

No a co, koupíte si robota a podáte si inzerát: Hledám práci pro svého robota ;-D

+1/0
18.6.2016 21:33
Foto

D24a31l60i53b21o39r 36B35a49r61t70o12š 5194590787109

krom toho jste ještě neodpověděl, na mou otázku, co nabízíte vy.....to je vaše taktika, nikdy nejednáte férově, nikdy neodpovíte na otázku,,,,

0/−1
17.6.2016 17:05
Foto

F48r73a64n38t69i70š80e24k 31K14š58í35r 2619486175

Dělám to, za co mě jsou jiní lidé ochotni dobrovolně zaplatit.

+1/0
17.6.2016 17:24
Foto

D85a33l65i47b52o76r 37B59a34r72t81o33š 5984760627409

je fakt, že vás se člověk musí zeptat několikrát, aby se pokud možno stejně nic nedozvěděl.....asi budete politik........takže ještě jednou, co je TO, za co vás jiní dobrovolně platí???

0/−1
17.6.2016 17:39
Foto

F57r83a56n94t44i72š40e39k 64K94š97í14r 2149526125

Vidíte, je to mimo oblast vašeho chápání. K čemu je vám vědět, že například dělám lepiče plakátů, nebo dřevorubce, nebo dopravce, nebo prodavače, nebo obchodníka, nebo poskytuji jinou službu. Prostě dělám to za co jsou jiní lidé mě dobrovolně platit. Tedy musím jim nabízet něco co má pro ně nějakou hodnotu. Můžu vás ujistit, že nepracuji pro stát ani jeho jiné instituce, nebo ve službách poskytovaných státem. Všechny státní služby jsou placeny z peněz, které byly násilně odebrané soukromým vlastníkům. Netvrdím ale, že jsem si touto fází ve svém životě neprošel. Byl jsem, jako mnoho jiných lidí, přiblblým etatistou věřícím v demokracii a spravedlivý stát. Právo mýlit se má každý a není to něco za co by se měl stydět, morální problém nastává, když zůstane, ve světle nových informací a znalostí, věřit svým omylům.

+2/0
17.6.2016 19:39
Foto

F68r11a19n92t74i59š35e16k 28K25š73í87r 2749396225

Přejdeme na Bitcoiny a budeme dál obchodovat a směňovat. Pár přiblblých lupičů, i když s velkou mocí, nemůže zastavit jednání miliónů lidí.

+2/0
16.6.2016 14:08

B95o67h35u69s84l93a32v 83D21u86š29e61k 5940495184355

A co si myslíte, že je plán na rušení papírových peněz? Platby jen kartou a převody z účtů. Švédsko tuším už to plánuje vážně.

+6/0
16.6.2016 13:45

M49a40r96e31k 96D92o57s47t65á69l 5189278827473

Pšššt, ještě se tím někdo bude inspirovat... :-)

+5/0
16.6.2016 11:59
Foto

V14á15c68l78a11v 75C30h91u64c82h16m16a 6695841498206

Kéžby. Pak by to konečně došlo všem, co nyní EET podporují.

+1/0
16.6.2016 12:12

Z94d18e96n27ě79k 39J37a72n52s87a 9508524329790

... ;-D;-D .... jedním slovem ÚÚÚÚŽASNÝÝÝ R^. Jen aby to ten LOJZA - co šéfuje MF - nedotáhnul do reáluRv. Ad absurdum. Karma.

+8/0
16.6.2016 11:44

A88u62g14u19s21t 97F68o39r65m11á28n78e54k 6565209120836

To je fakt, blbej je na to dost. I když v úvodním článku iDnes píše, že je na dně.

0/0
16.6.2016 13:21
Foto

J60a29r85o40m79í54r 39H58l63u61b45e97k 2226220264821

Karle. R^R^R^R^. Jen se divím, že Tě ještě dávají na vývěsku nebo jak se to jmenuje. Já jsem již na indexu, mne tam již nikdy nedají.

+7/0
16.6.2016 11:38
Foto

K53a83r47e76l 13K83ř31í40ž 3493615853257

No dal jsem sem po dlouhý době 2 články a z titulky jsem po dvou letech taky v šoku.

+1/0
16.6.2016 11:41

J94i78ř17í 86L22i17e95t22a73v26e36c 8273159963979

Smutný čtení.

0/0
16.6.2016 10:47

J81i85ř85í 80Ř63e50z74n70í35k 4782612323735

A proč by mělo daňovým poplatníkům vadit elektronická evidence peněžek? Čistému vše čisté. A hlavně by mé vlastní peníze nikdo z té peněženky nemohl ukrást, neboť by byl zaznamenán jejich přesun. A také bych tu peněženku nemohl ztratit.

+4/−8
16.6.2016 9:49
Foto

T13o89m60á71š 66F27l50a66š49k71a 5815845946201

Má ty prostoto.

+17/0
16.6.2016 11:28

Z84d54e12n60ě90k 32J30a79n65s78a 9358164639720

... tohle se fakt nedá ani komentovat Rv.

+10/−1
16.6.2016 11:47

J14o14s95e60f 44Š38e94m32e58l85í54k 7339211120717

Fakt tam ten smaljík potřebujete? Dneska?

+1/0
16.6.2016 13:59

M10a40r78t12i59n 52P50r54á23š82e95k 8675491260563

http://prasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=464528

+1/0
16.6.2016 9:11

V67í70t65ě16z38s54l49a32v 98Ř50í85p73a 5518402594591

Hezká vize ! Ale, jak to tak sleduji, tak se k tomu postupně celá Evropa brzy dopracuje. :-(

+5/0
16.6.2016 8:38



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.