Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zákon o dodávkách teplé vody

11. 4. 2011 15:27
taky něco pošlu

0 0
možnosti

kami7777

11. 4. 2011 10:53
Přání

Dozvěděla jsem se o tomto příběhu pomocí emailu od mého známého.Je opravdu k zamyšlení.Uvědomuji si,že peníze jsou fajn.Já osobně bych Patrikovi spíše nabídla a nebo pomohla na tento otřesný zážitek zapomenout.Přála bych mu ze srdce potkat na své životní cestě jen lidičky s dobrým srdcem a laskavým přístupem.HODNĚ LÁSKY PATRIKU! je to ta nejdůležitější pomoc pro Tebe.:-)

0 0
možnosti

Fikos

7. 4. 2011 21:52
Skvělé

Neposlal jsem majlant,ale jsem rád že to taky pomohlo ;-)R^

0 0
možnosti

Bubi2

31. 3. 2011 10:58
Konto Patrik

Opravdu dobra prace !!! Opsala jsem si cislo uctu a hned poslu Patrikovi nejake penize,I kdyz ty vsechno nevyresi a nespravi, aspon snad trochu pomohou!!!

Dekuji panu Krizovi za skvelou iniciativu ! A Patrikovi preji v zivote hodne sil a uz Jen to dobre !!!

0 0
možnosti

hanah7

30. 3. 2011 21:10
To je moc milé

jen mě napadlo, jestli by peníze nepotřebovala nyní spíš Patrikova matka, aby si mohla třeba najmout malý byt a vzít si Patrika k sobě ?

0 0
možnosti

Fordána

30. 3. 2011 22:00
Re: To je moc milé

To by se mi také líbilo.

0 0
možnosti

Clovek obycejny

30. 3. 2011 14:18
Dekuji

Děkuji Vám pane Kříži za vaši snahu a iniciativu. [>-] Velmi si cením toho, že tu jsou mezi námi lidé jako vy.

0 0
možnosti

bendasek

30. 3. 2011 7:59
Malá domů?

Když jsem si četl výzvu k posílání peněz, moc jsem nevěřil, že tato akce dopadne s tak skvělým výsledkem. Karle, výborná práce. Ale přeci jen jsem Čech a ten se rád šťourá v různých věcech. Píšete, že jste do DD poslal hračky za 35 tisíc. Můžete prosím naznačit, jakým způsobem jste ony hračky pořídil? S ohledem na obor Vašeho podnikání to totiž "smrdí" takovou "malou domů". I toto moje podezření však nemění nic na tom, že jsem z úspěšné sbírky nadšen.

0 0
možnosti

Karel Kříž

30. 3. 2011 11:01
Re: Malá domů?

Sportovní potřeby nakoupil, hračky darem.

0 0
možnosti

Aretta

29. 3. 2011 17:22
wow..

Pěkné! Gratuluju! R^

0 0
možnosti

marek,voksay.idnes

29. 3. 2011 8:04
Super

R^ zdraví mv

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz