Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stanislav Wiener

7. 12. 2007 21:11
Výbornýýýýýýýýýýýý

;-DR^ super super super, pane kolego. Jéžiši, to byly doby;-D

0 0
možnosti

#13

3. 12. 2007 17:57
Super!

Rusky sice rozumím jenom tomu, co se podobá češtině, ale skvěle jsem se pobavil. Díky.

0 0
možnosti

Jan

3. 12. 2007 15:53
Aspon jsem se zasmal..

....a zavzpominal na neco podobneho co jsem zazil za studii na gymnasiu....Genesis jsme poslouchali a "rustina" byla smesici volne slovenstiny s anglickym prizvukem nebot to byl jazyk nasich pratel a ne nasich okupantu. Diky za prodlouzeni zivota o par minut. Jen tak dale K.K. Jeden K.K. semnou chodil prave na ten gympl,ale to byl ten z Lidovych novin. Je videt ,ze K.K. je dobra znacka! Diky! ;o):-)

0 0
možnosti

Miroslav Václavek

3. 12. 2007 15:29
Vynikající článek

tak nějak jsem si vzpomněl na našeho tělocvikáře co učil i ruštinu a ten už neříkal tělocvik, ale fyzkultura, tak byl blbej ten komunista učítěl :-) Zvjerchu malot i z nizu sjerp, vot takoj Savietskij gerb, kak chočeš žni i kuj, vsjo ravno palučiš chuj :-)

0 0
možnosti

chroustík

3. 12. 2007 15:11
Je otázkou

co z článku je ještě pravda a co je už fantazie autora.

0 0
možnosti

Karel Kříž

4. 12. 2007 4:50
Re: Je otázkou

Je to tak 90 na 10. Pro fakta. Jen některé citace si doslovně nepamatuji, to víte 23 let.

0 0
možnosti

Adéla

3. 12. 2007 15:10
já už naštěstí nezažila

doby povinné výuky RJ, ale článek je perfektní :)... ostatně jako většina Vámi psaných. A.R^

[]

0 0
možnosti

Paroubek je můj mladší syn

3. 12. 2007 14:52
Super - rozesmalo

Baba, jaga, adin chuj.  Nu  kanky  u Tebja  net?

A nejlepsi vyraz je --- "padvodnaja lodka" -- co pa to asi je? ;-D

0 0
možnosti

chroustík

3. 12. 2007 15:10
Re: Super - rozesmalo

Co by bylo ponorka

0 0
možnosti

jája

3. 12. 2007 14:36
Skvělé

Moc hezké, fakt jsem se pobavila.

A pochopitelně karma!

0 0
možnosti

celim

3. 12. 2007 14:34
Tak jsem si vzpoměl na svoji maturitu!

S Ruštinou jsem dosti válčil a když jsme se ve druháku učili Vojnu a mír , tak jsem byl nemocen! No a u maturity jsem si to vytáhnul:-)))!!Písemku jsem nepsal , protože jsem měl možnost si zvolit menší zlo - matematiku (ne že bych v ní vynikal, ale nebyla to taková hrůza jako ruština). No díky tomu, že jsem z ostatních předmětů měl dvojku, tak mi ruštinář poklepal rukou a pravil "ještě dobrý". Zajímavé je, že jsem byl před desti roky v Německu na školení a tam jsem si poklábosil s Němcem pocházejícím odněkud z Kazachstánu(Kazakhstanu, jak by napsali přihlouplí novináři) a kupodivu docela to šlo.

0 0
možnosti

dufi

3. 12. 2007 14:15
skvělíííí

fakt jsem se pobavila, vzpomněla jsen si na dobu, kdy i já jsem zápasila  s ruštinou;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4865x
Člověk s vlastním názorem a veselým duchem. Narozen ve znamení lva roku 1966. V současné době majitel obchodní firmy. Dříve učitel, který přerušil svoje studium na pedagogické fakultě Masarykovy univesity, aby mohl okusit "radosti" soukromého podnikání. Mojí ideou je svobodný občan, který se umí postarat sám o sebe a malý, ale výkonný státní aparát, který jej nešikanuje a měří každému stejným metrem. Více článků a zajímavých informací najdete na www.pravyprostor.cz